Bruger du negative søgeord baseret på søgetermer? Hvis ikke, så bruger du nok en masse penge på irrelevante søgninger og søgetermer. I denne video, kan du se hvordan du kommer frem til søgetermer, samt tilføjer dem som negative søgeord hvis du ønsker det.
Jeg tilføjer 2 filtre når jeg er kommet frem til søgetermer. Det ene filter hedder “ingen” og det andet er “under 1 konvertering”. Hvad betyder de så? Filter 1, som er “ingen” betyder at du nu kun vil få vist søgeord, som hverken er tilføjet (bliver anvendt) eller udelukket (tilføjet som negative søgeord). Filter 2, som er “under 1 konvertering” betyder at du nu kun vil få vist søgeord, som ikke har givet 1 konvertering eller flere. Dermed er der en masse søgetermer som ikke er tilføjet som negative søgeord, og som heller ikke har konverteret. Her bør du så finde frem til dem som du mener er irrelevante, og tilføje dem som negative søgeord.
Du skal have et data grundlag for at gøre dette, så jeg vil anbefale man som minimum kigger 3-4 måneder bagud, alt afhængig af hvor stort dit budget er og hvor mange penge du bruger på annoncering hver måned. Du kan læse meget mere om Google Ads her. Vil du læse mere om negative søgeord, så klik her.
Få de nyeste tips, tricks & guides i din indbakke løbende.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.
En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.
Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.
Med Venlig HilsenCasper Hessellund