Brug dine udvidelser, så de passer til den tid vi er i. Sørg for at få fremhævet det vigtigste!
Hvordan kan udvidelser bruges smart?
I juletiden vil det være oplagt at bruge infoudvidelser til:
- Vi leverer pakker til 22 december
- Julegaver byttes til 15 januar
Det er en god måde at fremhæve vigtige ting på, som er vigtigt for forbrugerne.
Underside links kan bruges til at linke personer ind til relevante sider som har informationer og fragt og/eller bytte af gaver.
Dette er blot noget generisk og nemt man kan sætte op som er gældende for hele shoppen. Har man forskellige tider på forsendelse, afhængig om det er på lager eller fjernlager, så kan an også inkludere denne information.
Mange arbejder generelt ikke med unikke udvidelser pr. kategori som kan være på kampagne niveau eller annoncegruppe niveau i Google Ads, og det vil jeg helt klart anbefale man kigger ind i.
Du kan læse meget mere om alle annonceudvidelser her.
Vil du ind til de specifikke udvidelser kan du komme det her:
Få lavet en gratis analyse af dit potentiale på Google Ads, som jeg gennemgår med dig ganske gratis og uforpligtende – klik her for anmode om analysen.
