DSA – Dynamiske Søgeannoncer

Mange oplever desværre ikke at få noget ud af deres DSA annoncer, også kaldt Dynamiske Søgeannoncer. Uanset om du laver det selv eller har nogle til det, så har jeg lavet en gratis guide til dig lige her. Min guide til Dynamiske Søgeannoncer, viser hvordan du kan sætte det op nemt og hurtigt, så du kan få mere ud af din Annoncering på Google gennem DSA. Del den meget gerne med nogle du tænker det kunne være interessant for, og har du et emne du ønsker jeg kommer omkring og laver en guide til, så skal du blot smide mig en mail på info@adwords-specialist.dk.

Dynamiske Søgeannoncer på Google - Få mere ud af det nu!

Lige her finder du en video, hvor jeg viser hvordan du selv kan sætte DSA op som er mere specifik, end bare den brede som jeg oplever næsten alle har. Der er stor forskel på avanceprocent og bundlinje på alle ens produkter, ydelser osv. så derfor skal du også have en opsætning på DSA der optimer udfra dette! Få mere ud af din DSA her.

Nogle af de ting man kunne overveje når man arbejder med DSA er:

  • Sørg for at ekskludere info sider, guide sider, blog sider og lign.
  • Er der brands, kategorier eller specifikke produkter du ikke vil køre markedsføring på, så skal du også ekskludere det
  • Start med Manuel CPC, så har du mest kontrol, derefter kan du rykke over på en ROAS budgivning eller CPA budgivning når du har nok data
  • Kopi af alle dine DSA kampagner og/eller annoncegrupper og lav det som Remarketing DSA
    • På den måde laver du DSA mod tidligere købere, tidligere kunder, personer som har downloadet noget fra din hjemmeside osv. på den måde er du sikker på det er noget som har kender dig og har besøgt din hjemmeside
  • Sørg for at tilføje negative søgeord
    • Kan være gratis, brugt og lign.

Hvad kan du så bruge DSA til når det er i gang?

  • Du kan bruge det til at finde nye søgeord og termer, som du skal lave målrettet annoncer til, og muligvis også en landingsside til
  • Finde negative søgeord til hele din konto
  • Den fanger bredere, hvilket betyder at man ikke kan lave specifikke søgeannoncer på alt, og en DSA er god til at fange mange søgninger
  • Og meget, meget mere!

Få de nyeste tips, tricks & guides i din indbakke løbende.

Få succes med DSA på Google nu!

Vil du gerne have hjælp eller har nogle spørgsmål, så er du mere end velkommen til at skrive til mig eller kontakte mig. Som jeg nævnte til at starte med, så vil jeg rigtig gerne du smider mig en mail hvis du har et emne du synes jeg skal komme omkring. Vil du læse meget mere om Search Annoncering så klik blot på linket.

Husk at jeg altid tilbyder at komme forbi dig og din virksomhed gratis 1 time, det er helt uforpligtende. På den time vil vi komme omkring digital markedsføring, hvem i er, hvad gør i og hvad gør i ikke, hvordan kan i opnå vækst gennem digital markedsføring og meget mere. Det er lige meget om det er Nordjylland er Nordsjælland, jeg køre rundt i hele Danmark!

  • Var dette oplæg nyttigt?
  • JaNej

Del dette med dem du kender

Del på facebook
Del på google
Del på twitter
Del på linkedin

Book mig, 1 time gratis hos dig.

Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.

Tusind Tak

Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.

Med Venlig Hilsen
Casper Hessellund

Er du sikker på du ikke vil have mig forbi 1 time gratis?

Du har intet at tabe, det er ren win-win for dig!