Slut med at spilde penge på DSA annoncer! Læs videre og se video længere ned hvis du vil undgå at spilde penge.
DSA er en fantastisk for hjemmesider når de bruger Google Ads, og især Webshop. Man kan nemlig umuligt dække alle ens produkter, ydelser, services osv. og her er DSA god til at fange det hele. Men….. ja der et men. Man skal nemlig huske at arbejde meget med negative søgeord og ekskludering af URL’er som er irrelevante, uanset om du er en webshop eller ej. Vil du læse meget mere om mulighederne med DSA/Dynamiske søgeannoncer, så klik her.
Men hvordan gør jeg så det? Først og fremmest kan du læse meget mere om negative søgeord her og i forhold til ekskluderinger af URL’er det også rimelig simpelt, men jeg vil vise dig det i nedenstående guide.
Sådan opretter du og ekskludere url’er på din DSA:
Er du en webshop, så kan man bruge custom_labels til at ekskludere produkter der ikke er på lager. Her kan du blot match custom_label_0 med lagerstatus på produkter, og dermed ekskluder alle produkter der har custom_label_0 “Equal” out of stock og så bruger du det nye feed her. Nem og hurtig måde at fjerne alle produkter der ikke er på lager. Tager måske 5-10 minutter max.
Lidt generelt om AdWords optimering, kan du læse mere om lige her ellers har jeg også lave en Google AdWords Guide her. Vil du læse meget mere om mulighederne med DSA/Dynamiske søgeannoncer, så klik her.
Rigtig mange glemmer at arbejde med negative søgeord på ens kampagner, og det er meget vigtigt at sørge for at fjerne alle irrelevante søgninger. Så man ikke spilder penge på noget der ikke skaber værdi.
Få lavet en gratis analyse af dit potentiale på Google Ads, som jeg gennemgår med dig ganske gratis og uforpligtende – klik her for anmode om analysen.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.
En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.
Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.
Med Venlig HilsenCasper Hessellund
Vælg derefter det mål der passer til dit fokusområde og klik så fortsætVælg søgning og derefter besøg på websitet, hvor du skriver din URLNavngiv den, og fjern flueben fra “displaynetværket”Tryk “vis flere indstillinger”Vælg indstilling for dynamiske søgeannoncer og angiv dit domæneVælg de steder (lande) du vil målretteAngiv sprog du vil målretteTilføj målgrupper hvis relevant