Online Google Ads MasterClass Forløb af Casper Hessellund

MasterClass: Lær at mestre Google Ads

Afspil video

Jeg kommer til at lære dig:

- Hvordan du kommer igang med Google Ads uden at være teknisk

- Hvorfor du ikke behøver at have nogen uddannelse for at komme igang

- Hvorfor du ikke behøver nogen marketingerfaring

- Hvordan du nemt kan holde dig opdateret og blive dygtigere hele tiden

- Hvordan du får succes med Google Ads, uanset størrelse og type af virksomhed

- Hvordan du hurtigt tjener din "investering" i forløbet hjem igen

Du får mit framework til, hvordan jeg skaber succes for store og små virksomheder, som bruger mellem 3.000 og 7.000.000 kr i måneden på Google Ads annoncering.

Virksomheder som har taget forløbet

Hvad synes Asger & Den Sidste Flaske?

Afspil video

Gør som Asger, og lær at mestre Google Ads

Hør, hvad mine deltagere synes

Vil du være den næste, der får succes?

Asger Holst
Den Sidste Flaske
5/5

“Jeg købte Casper’s Online MasterClass Forløb i Google Ads, fordi vi i Den Sidste Flaske ønskede at få kompetencerne internt i virksomheden. Casper’s MasterClass har helt klart givet mig en bedre forståelse for Google Ads, så jeg nu ikke bare selv kan eksekvere og håndtere Google Ads, men også vækst det og udvikle det til nye højder.

Jeg selv havde ikke den store erfaring med Google Ads inden, men føler mig godt klædt på nu, til at kunne håndtere, eksekvere og vækst Google Ads.

Jeg kan på det varmeste anbefale forløbet i Google Ads hos Casper, da det virkelig har været en gamechanger for hvordan vi arbejder med Google Ads og får værdi ud af det.”

Billede af Gry
Gry Pedersen
Selvstændig konsulent
5/5

“Jeg havde ingen erfaring med Google Ads, før jeg tog dette forløb. Jeg var overrasket over, hvor godt jeg blev sat ind i tingene med hans videomateriale, da jeg troede Google Ads kun var for “nørder”. 

Forløbet har gjort det muligt for mig at arbejde som selvstændig konsulent, hvilket har givet mig en masse frihed i dagligdagen og en god indkomst. 

Er du helt grøn og vil du gerne have en bedre forståelse for Google Ads, eller ønsker at arbejde med det, vil jeg absolut anbefale Casper’s Google Ads forløb.

Oliver Winum
Ny selvstændig konsulent
5/5

“Jeg havde et ønske om at lave en forretning som konsulent ved siden af mit studie, og det gav Casper’s forløb mig mulighed for.

Jeg lærte ekstremt hurtigt Google Ads, og hvordan jeg kunne hjælpe virksomheder med at få succes på Google. Alle hans worksheets, a-z guides og videomateriale gav mig sikkerheden i at det jeg laver er af en høj standard.

Så drømmer du om at starte som selvstændig konsulent ved siden af dit studie, eller ved siden af dit arbejde, så er dette forløb helt klart noget for dig!”

Casper Hessellund i medierne

Hvorfor vælge mig?

Jeg har været igennem rejsen – fra ingen erfaring til at hjælpe nogle af de største danske virksomheder og brands. Nu kan du lære hvordan, mens du sparer en masse tid og penge.

Du får 100 % indsigt i alt, jeg gør – og ikke mindst hvordan og hvorfor jeg gør det. Du får alle sheets, jeg bruger, og meget mere, så du også kan arbejde lige så effektivt som jeg.

Casper Hessellund

Adwords Specialist

Virksomheder jeg hjælper med at få succes på Google Ads i dag

Hvad skal du gøre for at have de bedste vilkår for at få succes?

Du skal se alle mine videoer og læse alle dokumenter

Du skal bruge mine skabeloner og A-Z guides

Du skal bruge det lukkede community

Du skal deltage i mine Live Sessions

I would like to say that there is no guarantee of success. But if you follow my principles, take my course and use my templates, then I believe that most people can learn to mostly Google Ads, and create success.

Det får du med i min MasterClass

casper-fritlagt-2020-web.png

+15 timers videomateriale, både teknisk og praktisk

Eksklusiv adgang til lukket community

spørgsmål

Live Session, Q/A og Cases + mere

Adgang til alle mine worksheets & templates

Adgang til

Adgang til løbende opdateringer af materiale + nye guides

logo_adwords_specialist

Step-by-step guides til alt i Google Ads

Sådan er min MasterClass opbygget

Modul 1  – Opstart & Intro

Velkommen & hvordan du får mest ud af forløbet

Åben Modul

Modul 2  – Lær at forstå Google Ads & kom i gang

  1. Lær at forstå Google Ads
  2. Opret din Google Ads konto

Åben Modul

Modul 3  – Lær at forstå Google Analytics & Google Tag Manager, samt hvad du skal lave

  1. Lær at forstå Google Analytics
  2. Oprettelse af Google Analytics
  3. Linking af Google Analytics og Google Ads
  4. Oprettelse af Målgrupper i Google Analytics
  5. Oprettelse af Segmenter i Google Analytics
  6. Brugen af målgrupper og opsummering
  7. Hvad er Google Tag Manager og hvorfor skal du oprette det?
  8. Sådan opretter du Google Tag Manager
  9. Sådan tilføjer du variabler, så du kan se dem når du skal oprette mål
  10. Opsætning af Google Analytics i Google Tag Manager
  11. Opsætning af sporing på knapper og andet på din hjemmeside, gennem Google Tag Manager
  12. Tracking af alle telefon nr. og emails på din hjemmeside
Åben Modul

Modul 4  – Lær at forstå Konvertering, Attribution og Kolonner i Google Ads

  1. Lær at forstå Konvertering Attribution og Kolonner i Google Ads
  2. Justering af konverteringer og attributionsmodeller
  3. Opsætning af Kolonner i Google Ads (Webshops)
  4. Opsætning af Kolonner i Google Ads (Ikke Webshops)
Åben Modul

Modul 5  – Lær at arbejde effektivt

  1. Forstå hvordan jeg arbejder og lær at arbejde effektivt
Åben Modul

Modul 6  – Lær at mestre Google Search

  1. Lær at forstå Google Search
  2. Lær at lave søgeordsanalyser
  3. Søgeordsanalyser med Ahref og Google Trends
  4. Søgeordsanalyse baseret på data i Search Console
  5. Bottom funnel keywords og tillægsord
  6. Opsummering af søgeordsanalyser
  7. Indstilling af kampagnemål og hvad de betyder (Glæder alle kampagnetyper)
  8. Opsætning af Google Search (Online)
  9. Opsætning af Google Search (Offline i Google Ads Editor)
  10. Opsætning af DSA (dynamiske søgeannoncer)
  11. Opsætning af undersidelinks
  12. Opsætning af infoudvidelser
  13. Opsætning af website infoudvidelse
  14. Opsætning af promoveringsudvidelse
  15. Opsætning af opkaldsudvidelser
  16. Opsætning af adresseudvidelser
  17. Opsætning af formularudvidelse
  18. Opsæt alle udvidelser hurtigt i Google Ads Editor
  19. Bulk/masse opsætning af kampagner, annoncegrupper, søgeord og annoncer i Google Ads Editor
  20. Bulk/masse opsætning af annoncer i Google Ads Editor
  21. Brug af søgeordsindsættelse/keywordinsertsion i annoncer
  22. Bulk/masse opsætning af søgeord i Google Ads Editor
  23. Introduktion til worksheet til overskrifter og beskrivelser
  24. Worksheet 2.0 – til bulk opsætning af annoncegrupper, søgeord og annoncer
  25. Lær at mestre optimering og justering af Google Search
  26. Optimering af budgetter – Google Search
  27. Optimering af budgivning – Google Search
  28. Oprettelse af delt budget – Google Search
  29. Oprettelse af delt budgivning – Google Search
  30. Optimering af søgeord – Google Search
  31. Optimering af annoncer – Google Search
  32. Tilføjelse af målgrupper – Google Search
  33. Optimering og tjek af kvalitetsresultat / kvalitetsscore – Google Search
  34. Google Anbefalinger til Google Search
  35. Brug af regler i Google Ads
  36. Brug af regler på kampagner og budget
  37. Brug af regler på annoncer
  38. Brug af regler på søgeord og performance
  39. Analyse af Google Search
Åben Modul

Modul 7  – Lær at mestre Google Display

  1. Lær at forstå Google Display
  2. Opsætning af Google Display (Online)
  3. Oprettelse af Custom Intent målgrupper
  4. Lær at mestre optimering og justering af Google Display
  5. Optimering af budgivning – Google Display
  6. Optimering af placeringer og ekskludering – Google Display
  7. Optimering af annoncer – Google Display
  8. Optimering og opsætning af målgrupper – Google Display
  9. Google Anbefalinger til Google Display
  10. Google Anbefalinger til Google Display
  11. Analyse af Google Display
  12. Template/skabelon til Adobe illustrator for alle Display Formater
Åben Modul

Modul 8  – Lær at mestre YouTube Annoncering

  1. Lær at forstå YouTube Annoncering
  2. Opsætning af YouTube Annoncering
  3. Lær at mestre optimering og justering af YouTube Annoncering
  4. Optimering af budgivning – YouTube Annoncering
  5. Optimering af placering og ekskludering – YouTube Annoncering
  6. Optimering af annoncer – YouTube Annoncering
  7. Optimering af målgrupper – YouTube Annoncering
  8. Google Anbefalinger til YouTube Annoncering
  9. Analyse af YouTube Annoncering
Åben Modul

Modul 9  – Lær at mestre Google Shopping

  1. Lær at forstå Google Shopping
  2. Opsætning af Google Merchant Center
  3. Opsætning af Google Smart Shopping
  4. Opsætning af Google Standard Shopping
  5. Opsætning af Low Bid Manuel Shopping
  6. Opsætning af DataFeedWatch (inkl. rabatkode)
  7. Lær at mestre optimering og justering af Google Shopping & Feed
  8. Optimering af budgivning – Google Shopping
  9. Optimering og Ekskludering af Produkter – Google Shopping
  10. Optimering af Titler i Google Shopping Feed
  11. Optimering af Produkttyper i Google Shopping Feed
  12. Optimering af Google Produktkategorier i Google Shopping Feed
  13. Tilføj Avanceprocent i Google Shopping Feed
  14. Analyse af Google Shopping & Feed
Åben Modul

Modul 10  – Rapport & det at være proaktiv

  1. Lær at lave Rapporter der skaber værdi
  2. Google Ads rapporter
  3. Google Analytics Rapporter
Åben Modul

Modul 11  – Feedbaseret Annoncer (for webshops)

  1. Oprettelse af Google Text Ads i DFW
  2. Opsætning af feedbaseret annoncer i DFW
  3. Hvordan ser det ud i Google Ads, når det er lavet i DFW?
  4. Optimering af feed og klargøring
  5. Få spar x kr. med i annoncerne
  6. Få spar x % med i annoncerne
  7. Oprettelse af avanceret feedbaseret annoncer
Åben Modul

Modul 12  – Lær at mestre Performance Max

  1. Hvad er Performance Max?
  2. Sådan opsætter du Performance Max
  3. Sådan optimer du Performance Max
Åben Modul

Modul 13  – Lær at mestre Discovery Ads

  1. Hvad er Discovery Ads?
  2. Sådan sætter du Discovery Ads op
  3. Sådan optimerer du Discovery Ads
Åben Modul

Modul 14  – Lær at mestre Bing Ads 

  1. Lær at forstå Bing Ads
  2. Oprettelse af Bing Ads konto
  3. Optimering i Bing Ads
  4. Oprettelse af import
Åben Modul

Modul 15  – Live session omkring strategier til Black Friday og anbefalinger 2021

  1. Live session omkring Black Friday og anbefalinger til perioden + Q/A 
Åben Modul

Modul 16  – Sådan aktiverer du produkter i Google Shopping, som ingen klik eller trafik skaber

  1. Opsætning af Script, supplerende feed og regler i Google Merchant Center
  2. Opsætning af kampagner, der sikre du får flere produkter aktivt på Google Shopping
  3. Sådan fjerner du GTIN fejl i Google Merchant Center nemt
  4. Sådan opdater du din GTIN “remover” med nye ID’er nemt
Åben Modul

Modul 17  – Lær at mestre Local Ads til fysiske butikker, så du får mere trafik i butikken

  1. Lær at forstå Local Ads og hvad det er
  2. Sådan sætter du Local Ads op
  3. Optimering af Local Ads
Åben Modul

Modul 18  – Til konsulenter og bureauer

  1. Sådan kvalificerer du leads
  2. Sådan undgår du dårlige leads
  3. Hvad skal du gøre før du sælger
  4. Hvad skal du forberede til mødet, samt hvad skal du gøre til mødet
  5. Hvad skal du gøre efter mødet
  6. Hvordan gør du dine kunder glade og leverer gode resultater
Åben Modul

Modul 19  – Lær at forstå PriceShape, og muligheder med det i Google Ads (inkl. en rabatkode)

  1. Gennemgang og præsentation af Priceshape selv
  2. Hvad kan PriceShape og hvad er der af muligheder
  3. Hvordan bruger jeg PriceShape i Google Ads og Shopping
Åben Modul

Modul 20 – Lær at forstå ProfitMetrics, og muligheder med det i Google Ads (inkl. en rabatkode)

  1. Gennemgang og præsentation af ProfitMetrics
  2. Hvad kan ProfitMetrics og hvad er der af muligheder
  3. Hvordan bruger jeg ProfitMetrics i Google Ads og Shopping
Åben Modul

Modul 21 – Lær at forstå Evolution360, og muligheder med det i Google Ads (inkl. en rabatkode)

  1. Gennemgang og præsentation af Evolution360
  2. Hvad kan Evolution360 og hvad er der af muligheder
  3. Hvordan bruger jeg Evolution360 i Google Ads
Åben Modul

Modul 22 – Hvad er og hvordan bruger du “Seasonality Adjustments” i din budgivning

  1. Hvad er Seasonality Adjustments og hvordan bruger du det?
  2. Sådan sætter du Seasonality Adjustments op
Åben Modul

Modul 23 – Search, Display, YouTube og Discovery til fysiske butikker og/eller små geografiske områder (på vej)

  1. Oversigt af indhold kommer snart
Åben Modul

Modul 24 – Sådan åbner du Google Ads i nye lande, på en smart og effektiv måde (og hvad du skal huske!) (på vej)

  1. Oversigt af indhold kommer snart
Åben Modul

Ofte Stillede Spørgsmål

No. Whether you have no experience or are a beginner, you can get an incredible amount out of this MasterClass. If you are experienced, you will have other ways and alternatives to work with Google Ads than you do today.

I recommend that you run the course through 14-21 days, so a minimum of about 1 hour a day. You can always review all the material as you have access to it all once you have paid.

If you want to do it at a slower pace, then you can easily do it.

You can get started as soon as you pay. There you get access to all the material and can run it through at the pace you want. However, I recommend that you run it through in 14-21 days.

I, Casper Hessellund, have made the course, and I have over 7 years of specialized experience with some of the largest brands and companies in Denmark. It is aimed at those who want to master Google Ads. It is suitable for you who want to be a consultant, you who want the competencies internally in your company, or you who have / are in an agency and want to be qualified.

Udbyttet er, at du selv eller en af dine ansatte vil kunne håndtere Google Ads, på den måde jeg skaber succes for mine kunder. Du får alle mine worksheets, indsigt i tools & software jeg bruger og meget mere.

Er du konsulent, eller ønsker at blive det, vil du få hele mit framework til at skabe succes med virksomheder på Google Ads.

Alt er dokumenteret i tekst og video, alt fra opsætning af Google Ads, optimering, analyse og rapportering. Du får alle min a-z worksheets, de indeholder alt hvad jeg arbejder med dagligt, ugentlig og månedligt med alle mine kunder.

I bund og grund vil du kunne arbejde med og håndtere Google Ads på højt niveau, hvis du eller en af dine ansatte kører dette forløb igennem.

Jeg holder live Q/A i det lukkede community løbende, når det findes relevant. Her vil jeg bringe cases, problemstillinger og andet op, som kan diskuteres i plenum, og jeg kommer med løsningsforslag.

Dette optages og lægges ind, så det altid kan genses.

Prisen er:
24.995 ex. moms.
31.243,75 kr. inkl. moms.

Der er mulighed for fradrag, men dette er noget du selv skal undersøge. Som virksomhed kan du selvfølgelig trække moms fra.

Start på min MasterClass allerede i dag.

© 2022 Adwords-specialist - Casper Hessellund