Google Optimering

Google optimering er et stort begreb, og indeholder utrolig mange parametre. Man kan opnå Google Optimering på både organiske resultater, men også på Google Adwords. I forhold til Google Adwords kan det være på søgenetværket, displaynetværket, Google Shopping og meget mere. Du kan blive meget klogere på det, hvis du læser hele dette blog indlæg. Google Adwords kan være utrolig effektivt, og en utrolig målbar måde at skaffe mersalg på. Har du nogensinde fået lavet en 360 grader analyse? Hvis ikke, så har du chancen nu for at få en ganske gratis! En Adwords analyse er rigtig dybegående.

Få de nyeste tips, tricks & guides i din indbakke løbende.

Hvad er Google Optimering?
Der er mulighed for at lave optimering på Google’s organiske resultater, altså de “ikke betalte” resultater. Du kan ikke købe dig til en placering her, det kræver SEO optimering. SEO optimering er alt fra teknisk SEO, styr på dine headers, linkbuilding og masse af relevant indhold på dine sider.
Derimod Google Adwords, har du en mulighed for at købe dig til gode placeringer. Dog skal der være sammenhæng mellem søgeord, annoncen, landingssiden og flere parametre for at få en god placering i det betalte. Her kræver det Google Optimering, for at få de bedste mulige placeringer til de laveste priser som muligt.
Men hvad skal jeg så gøre?? Ja det skal du muligvis læse videre, for at blive klogere på.

De organiske resultater og Google Adwords, er to helt forskellige ting at få gode placeringer på. Dog kan de have en god effekt på hinanden, selvom dette ikke er bevist nogle steder. Det kan også være svært at sige hvor stor effekt det giver, men en SEO optimeret landingsside vil umildbart også give en bedre oplevelse når en besøgende kommer fra Google Adwords.
Det er rigtig vigtigt at have godt indhold på din landingsside, som giver mening i forhold til det søgeord du gerne vil have en god placering på. Kan du kommer over 500 ord som minimum, vil det være rigtig positivt. Dog skal ikke bare være tekst for at skrive noget, men skal give mening og være relevant.
Hvordan bliver det så gjort så effektiv som muligt? Ja, det kan være svært at give et svar på, men ovenstående kan hjælpe. Dog er der mange veje der fører til Rom, men også mange veje der fører til succes. Vil du lære meget mere om Google Adwords, så kan du klikke på teksten i toppen af dette blogindlæg der er grønt. Dette link fører dig videre til en side med meget mere omkring Google Adwords.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.

En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.
Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.

Med Venlig HilsenCasper Hessellund

Scroll to Top