Arbejder du med Google Shopping, så er Google Shopping Feed noget af det vigtigste hvis du vil have succes. Jo bedre dit Google Shopping Feed er, og jo flere informationer der er i, jo bedre er det. Udover det, så er chancen for succes også størst. Her er en oversigt over noget af det vigtigste når man arbejder med Google Shopping Feed, og hvad der helt klart bør være i dit! De fleste optimer mod omsætning og ikke profit, og alle kan nemt skabe omsætning, men det kræver mere at lave profit og bundlinje!
Få de nyeste tips, tricks & guides i din indbakke løbende.
Dette er en oversigt over nogle af de informationer man kan have med i ens feed. Alle dem der er med fed er obligatoriske (Need to have), og dem der ikke er med fed er ikke obligatorisk (Nice to have). Jo mere nice to have, jo bedre!
Vil du læse mere om alt ovenstående fra Google selv, kan du gøre det her.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.
En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.
Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.
Med Venlig HilsenCasper Hessellund