Har du sporing på dem der sender en formular på din hjemmeside? Hvis ikke så se her hvordan du gør det gennem Google Tag Manager Først åben din hjemmeside og Google Tag Manager. Har du ikke en Tag Manager, så skal du lave en og tilføje den på din hjemmeside.
Har du interesse i at læse mere omkring Google Ads og andre spændende ting, så kan du besøge bloggen her, og besøge Google Ads siden her.
Få de nyeste tips, tricks & guides i din indbakke løbende.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.
En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.
Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.
Med Venlig HilsenCasper Hessellund
Åben derefter Tag Manager og klik på “Preview”Så hopper du tilbage til din hjemmeside og trykker F5 for at Refresh hjemmesidenKlik rundt og se om det kommer frem ovre i bunden til venstreSå skal der klikkes på din CTA (Call to action), for at derefter ser værdierne på denKopier værdien under “Click Classes” og så skal du tilbage til Tag ManagerKlik så på Triggers og derefter ny Trigger, vælg Click Classes og “Equals” og så skal værdien du har kopieret indsættesSå skal du klikke på tags, og klikke “New” og så skal du give den et navnSå skal du tilføje den trigger du har lavet og derefter klikke på “Tag Configuration” og så skal der klikkes på “Google Analytics: Universal Analytics”