Instagram Annoncering

Markedsføring på Instagram kan være svært at sætte sig ind i og forstå. Instagram er en fantastisk måde at give sinde kunder, besøgende eller andre personer der har interesse, en masse god content. Din profil skal være aktiv, og du skal sørge for, det er relevant, det der kommer op på din Instagram. Du skal også sørge for, at dine opslag på Instagram har en masse call to action knapper. Hvis der er gode call to action på dine indlæg, er der også større mulighed for mere engagement. Find de relevante hashtags for dig, din virksomhed, dit opslag og dit content. Hashtags gør det muligt at finde dine opslag, og en hurtig måde at se alle dine opslag med samme hashtag. Instagram annoncering Kolding, Esbjerg, Vejle, Fredercia og hele Danmark.

Tjen penge på Instagram Annoncering fra i dag af! Udfyld formularen nedenunder, så vil du få lavet en analyse 360 graders analyse hurtigst muligt. Har du interesse i at læse mere og lære mere omkring instagram annoncering, så kan du læse meget mere under formularen.

Instagram marketing

Giver det mening for dig som virksomhed så skal du gerne ligge 1-2 billeder op om dagen. Udover billeder skal du sørge for at lave stories, og dette kan ændre sig meget men gerne minimum 3-4 om dagen. Til sidst er der live videoer, det er en super effektiv måde at snakke direkte til den besøgende. Live video kan være svært at lave, men er guld værd på sociale medier som Facebook og Instagram. Du skal også følge andre brugere, og deltage aktivt på Instagram. Instagram er et stort netværk, man skal huske at følge det, som er relevant for dig eller din virksomhed. Har du noget at tilbyde på det andre brugere smider op, kan dette være med til at give dig nye og flere følgere. Find gode influencers som er relevante personer til din branche og din virksomhed. De kan være med til at øge din trafik, give dig flere følgere og meget mere. I kan lave en masse godt indhold sammen, du kan være gæst på deres Instagram eller noget helt tredje.

Instagram markedsføring

Det er også muligt at tilføje en lokation på Instagram, og dette burde man gøre på de fleste opslag. Det gør at følgerne kan følge dig, hvor du er og hvad du laver. Udover at tilføje en lokation, så husk også at tag brands og steder, som er relevant for det, du smider op. Så sælger du nogle produkter, så har det brand af det produkt, du sælger, sikkert en Instagram. Hvis de har en Instagram, så kan du tagge dem som brand og måske deler de, hvad du har smidt op. Der er utrolig mange ting, som du selv aktivt kan gøre, for at få flere følgere og få dem til at interagere på dine opslag. Du skal sørge for at dele relevant indhold til dine følgere. Dem der følger dig, forventer også, at du smider relevant indhold op til dem og ikke bare en masse tilfældigt. Har nævnt det som influencer, men husk at samarbejde med andre brugere, man er meget stærkere sammen end alene. Der er utrolig mange værktøjer, der kan hjælpe dig med at tracke din data på Instagram, og du skal sørge for at finde noget, der virker for dig. Du skal også finde noget du kan finde rundt i, og noget du synes er brugervenligt. Se en masse gratis værktøjer lige her.

Annoncer på Instagram

Annoncer på Instagram kan man oprette i Power Editor på Facebook. Ligesom man kan gøre på Facebook, kan du også bruge retargeting eller remarketing på Instagram. Det er altså her, du kun markedsfører dig for personer, som tidligere har besøgt din hjemmeside, og derfor vist en interesse for virksomheden. Dog kan du også lave almindelige annoncer som rammer en målgruppe, du definerer. De former for annoncer der kan være på Instagram er foto, video og karrusel. Fotoversionen er bare et enkelt billede, hvor du har noget tekst til. Videoversionen er en video, du lægger på Instagram, det er super effektivt til at fange brugere på Instagram. Karrusel er den annonce, hvor du kan rulle til højre og se flere billeder. Det er altså en mulighed for at smide flere billeder op, så den besøgende kan se forskellige produkter osv.

Markedsføring på Instagram

Markedsføring på Instagram kan give dig som virksomhed klik til din hjemmeside, engagement med din app eller installation af en app, videoafspilninger, konverteringer som tilmelding af nyhedsbrev, salg og meget mere. Du kan også øge opmærksomheden på lokale brugere, altså dem der bor tæt eller opholder sig tæt på din virksomhed. Har du brug for hjælp til at komme i gang, og du vil være sikker på, at alt er opsat korrekt, så kan jeg hjælpe dig. Det eneste du skal gøre er at sende mig en mail på info@adwords-specialist.dk og beskrive dine tanker, ideer, mål og forventninger. Så kan jeg strikke et fantastisk tilbud sammen til dig.

Vil du gerne vide meget mere omkring søgemaskineoptimering så klik herog kan du ikke begrænse dig så kan du blive meget klogere på Google Adwords lige her. Facebook annoncering er en verden for sig selv, så vil du lære hvad det er, og hvordan du skal bruge det? Så klik lige her for at komme til Facebook annoncering.

Jeg har lavet dette nyhedsbrev for at hjælpe virksomheder og dig, med at blive bedre til digital markedsføring.

Bliv klogere på hvem jeg er, og se hele mit CV lige her.

Instagram Annoncering
5 (100%) 10 votes

Close Menu