Lokal AdWords

Lokal AdWords, er det muligt? Er det godt at lave? Hvorfor bør jeg gøre det? Ja, kort sagt er lokal AdWords noget der er utrolig effektiv. Det at køre lokal AdWords, gør at man sender et budskab helt specifikt til dem som søger i det område man annoncerer til. Det er egentlig lige meget om man er B2B, B2C, en webshop eller noget helt andet, det at lave et unikt budskab til specifikke lokale geografiske områder kan være med til at skab rigtig gode resultater. Vil du blive klogere på hvorfor lokal AdWords er effektivt, og hvorfor jeg anbefaler du bruger det, så læs videre.

Vil du hellere have hjælp, og lade mig gøre det for dig, så er det også en mulighed. Så skal du blot udfylde formularen ude til højre eller nede i bunden. Så laver jeg en gratis analyse, som jeg gennemgår med dig ganske gratis og uforpligtende.

AdWords Virksomhed

Som AdWords virksomhed, så hjælper jeg utrolig mange med lokal AdWords. Årsagen til det er rigtig effektivt, er fordi du skræddersyer et budskab som fanger den søgende på Google, blandt en masse generelle budskaber fra dine konkurrenter. Det er måde hvorpå man kan skille sig ud, og skaffe nye kunder, leads, mere salg, mere omsætning og meget mere.

I markedsføring handler det om at skille sig ud i forhold til andre. Hvis man f.eks. sidder i Aarhus eller Århus, og leder efter en tømmer, så fanger et budskab der er målrettet det geografiske område bedre end et generelt. Med det mener jeg, at hvis der indgår Aarhus eller Århus i annoncen, er man mere tilbøjelig umildbart til at klikke på sådan en annonce, fremfor en generel en.

For er man i Aarhus, og der kommer en annonce med det i, så fanger den uden tvivl mere end en annonce uden det i. For nogle vil tænke om de overhovedet udfører arbejde i Aarhus, hvis ikke det står i annoncen. Men dette kan man allerede klar melde ud, ved første blikfang, ved at skræddersy sin annonce til geografsike områder. Nu var det blot et eksempel med Aarhus og en tømmer, men kan være alle brancher, byer og områder.

Lokalt AdWords

Google AdWords Virksomhed

Google AdWords virksomhed med lokal AdWords annoncering, er noget der kan skabe højere return of investment, flere kunder, mere omsætning og meget mere. Dette er noget de fleste virksomheder kan lide at høre, eller ejere af virksomheder. Det er en måde hvorpå man kan skabe endnu mere værdi, for de penge man bruger på annoncering.

Endnu en årsag til at det kan skabe gode resultater, er at ens konkurrenter ikke altid tænker på lokal AdWords, og derfor er konkurrencen heller ikke altid så stor. Det betyder færre annoncer at konkurrere med, samt lavere klikpris, da konkurrencen er mindre og der ikke er så mange om budet. Det er win win, for dig som virksomhed, da det uden tvivl vil betyde at man kan få mere for mindre. Dette er dog blot kun et skridt mod succes med Google AdWords, da der også er mange andre ting at tage fat i.

Gratis analyse og gennemgang

Lyder det som noget for dig? Så kan jeg fortælle dig at det er noget du kan få hos mig, og du har intet at tabe. For hvorfor ikke få lavet en analyse og gennemgang når det er gratis, der er intet at tabe, og kun noget at vinde. Det kan være du har læst det et andet sted på min hjemmeside, men op mod 70% til 90% af det budget de kontoer jeg analyserer bruger ofte deres penge på noget der ikke skaber værdi, salg, nye kunder, mere omsætning osv.

Det betyder altså hver gang man bruger 100 kroner, så bliver 70 til 90 kroner af dem brugt på noget der ikke skaber leads, salg, omsætning, nye kunder eller lignende. Så skal jeg ikke tjekke om det samme gælder for din konto, for så har du i hvert fald meget at spare. Det du så sparer kan du bruge til annoncering der rent faktisk skaber resultater, eller bruge på andre medier eller andet annoncering. Læs eventuel mere om hvad AdWords er lige her, og bliv klogere på hvad det er.

Lokal AdWords var hvad hele denne side skulle handle om, men det sjælden jeg kun berører et område, eftersom der altid er meget at tage fat i.

Lokal AdWords
Vurder

Luk menu