Online Markedsføring

Online markedsføring er ikke nemt, og det kan være svært at få det til at fungere hvis ikke man har styr på det. Jeg er selv personen der har erfaret at det kan blive dyrt, at gå i gang med noget man ikke har styr på. En udvikler skal udvikle, en sælger skal sælge og en specialist i markedsføring skal lave markedsføring. Man kan ikke være god til alt, og skal efter mit hoved betale sig fra det man ikke kan finde ud af. Jeg er specialisten der kan hjælpe dig med Online Markedsføring, og sørger for du tjener penge på det. Udfyld nedenstående, så vil der blive sendt en gratis 360 graders analyse.

Effektiv Online Markedsføring

Hvad er effektiv Online Markedsføring? Det er datadreven, og bliver optimeret ud fra data. Den mest effektive måde at arbejde med markedføring er ofte data, da det fortæller hvad der virker og hvad der ikke virker. På baggrund af data, er det en sikker måde at optimere udfra. Hvis vi tager udgangspunkt i Google Adwords, kan du gå ind under noget der hedder søgetermer. Her kan du se hvad der ren faktisk har gjort din annonce er kommet frem, selvom dit søgeord muligvis har været noget andet. Google kan nemlig se om det er et ord, der minder meget om det søgeord man har indsat. Så kan man se om det har givet salg, konvertering eller andet. Og udfra denne data, kan man tilføje dem og arbejde videre med de søgeord der sælger, eller fjerne de søgeord der ikke sælger.

Det samme kan lade sig gøre på annonce niveau, her kan du se hvilke annoncer er performer bedst og hvilke der performer dårligst. Her kan man også gennem data, se om det er annonce 1, 2, 3 etc. der giver flest salg, klik eller noget helt andet. Der er altid forskellige mål på ens hjemmeside, og et salg er ikke altid i fokus. Hvis man ikke sælger produkter, er henvendelser f.eks. det vigtigste.

Online markedsføring

Digital Markedsføring

Online markedsføring og digital markedsføring er mere eller mindre det samme. Der er utrolig mange former for online markedsføring, og her der både Google Adwords, Facebook, Instagram, Affiliate Marketing, Søgemaskineoptimering, SEO, Email Marketing og mere. Man kommer aldrig til at mestre dem alle, og jeg har derfor valgt dykke ned i Google Adwords og blive specialist indenfor dette felt.

Min oplevelse er at Google Adwords, er en af de mere kendte former for online markedsføring. Har du en webshop og sælger produkter, eller sælger du nogen former for ydelser og har brug for henvendelser? Så vil jeg klart anbefale dig at teste Google Adwords af, men sørg for at det bliver gjort ordentlig. Der er mange måder at bruge din penge hurtigt på, og ingenting få ud af din annocering på Google Adwords.

Vil du selv prøve kræfterne af, så anbefaler jeg dig du sætter dig meget godt ind i det først. Hvis det virker uoverskueligt så kan jeg hjælpe dig, med at få en god return of investment ud af online markedsføring på Adwords. Du kan også læse mere på min hjemmeside, der er en masser informationer du kan hjælpe dig på vej.

Den Bedste Online Markedsføring

Hvad er den bedste online markesføring? Ja, det er utrolig svært at sige. Der er utal af muligheder for at lave markedsføring online, og flere af dem kan give gode resultater. Som du nok allerede ved er der muligheder i Facebook, Instagram, Linkedin, Snapchat, Email marketing og mange andre. Man kan som tidligere nævnt ikke mestre det hele på samme tid. Der er ofte en specialist indenfor hvert felt i et markedsførings bureau, og hvis der er specialister i hver gren af ovennævnte markedsførings former. 

Den bedste online markedsføring, er den form for markedsføring der virker for dig og din virksomhed. Det kræver selvfølgelig man tester, flere forskellige former for markedsføring. Det er altid en investering, og en investering kommer ikke altid igen. Ikke alle investeringer går godt, men så lærer man og står meget stærkere bagefter. Hvis du skal i gang med markedsførings online, så sørg for at finde nogle specialister der kan hjælpe dig. Du må gerne forholde dig kristisk, overfor dem der skal fyre dine penge af på markedsføring. Sæt dig derfor selv lidt ind i det, og stil nogle spørgsmål. Sørg for at få lavet en forventningsafstemning, få opsat nogle mål for sammenarbejdet og en strategi eller plan.

Online Markedsføring Strategi

Hvordan skal en strategi ligges?

  1. Forventningsafstemning, afstem hvad i forventer af hinanden
  2. Hvad ved vi allerede nu?
  3. Har vi en fornemmelse om hvad der vil ske?
  4. Opsæt mål og KPI’er, så i har noget at arbejde imod, så i ved hvornår det er en succes
  5. Hvad skal der til for at opnå målene?
  6. Hvornår skal målene opnås?
  7. Hvem har ansvaret for hvad?
Skal vi have en snak om hvad jeg kan tilbyde dig? Så skal du bare udfylde formularen i toppen.
Online Markedsføring
5 (100%) 13 votes

Close Menu