Projekbeskrivelse

Daniel fik mere ud af hans budget til annoncering

Efter en indledende frokost var jeg allerede vild med Caspers nede-på-jorden tilgang til marketing for en webshop, og med udgangspunkt i hans tidligere resultater, så inviterede jeg Casper ind i Watery´s maskinrum af data for vores marketing/webshop. Her fik han tre timer til at finde de største og letteste wins for Watery, og så kom Casper bare op med det ene vilde forslag efter det andet, så min to-do liste blev totalt fyldt efterfølgende. Aldrig har jeg fået så meget ud af tre timer med en marketing-mand. Så kæmpe anbefaling af Casper herfra.

Hvad var det jeg gjorde for Daniel?

  • Jeg fik en forståelse for Daniel’s virksomhed Watery
  • Jeg fik indsigt i hvad hans mål og forventninger var
  • Jeg dykkede ind i hans marketing data
    • Dette gav mig mulighed for at komme med databaseret anbefalinger
      • Der var mange muligheder for at optimerer Google Ads
      • Der var mange muligheder for at optimerer SEO på hjemmesiden
      • Der var mange muligheder for at optimerer hele Watery’s marketing setup
  • Alle forslag gik Daniel og jeg igennem sammen
    • Nogle af dem var lige til og hurtig, mens andre var tungere og tog længere tid
      • Daniel gik i gang med at lave nogle af disse ændringer
      • Dette gav fremgang i salg og øgede værdien af hver krone han brugte på markedsføring
  • En dialog om alt automation som Daniel har gang i, og hvordan jeg ville ændre det hvis det var mig

Hvad blev resultatet?

  • Forøgelse af omsætning
  • Bedre ROAS/ROI (Return on Advertising Spend/Return of Investment på Google Ads)
  • Optimering af hele Watery’s marketing setup

Er det din tur til at opleve fremgang?

Jeg tilbyder altid en gratis analyse af dit potentiale, og hertil får du også en gratis gennemgang sammen med mig.

Du skal blot klikke her for at få en gratis analyse, ser frem til at høre fra dig!