Google AdWords er blevet til Google Ads, men er stadig det ”samme”. Det er Google’s betegnelse for deres annonceringsværktøj, og det er forsat muligt at lave tekstannoncer og shopping på søgenetværket, displayannoncering på displaynetværket, videoannoncering på youtube osv. det hedder bare Google Ads nu.

Hvad betyder Google Ads for dig?

Det betyder ikke rigtig noget for dig, da alt egentlig forsætter ved det samme. Dette er blot en rebranding af Google AdWords, og Google vil også introducerer nye løsninger der skal forenkle deres annonceringsydelser. Google AdWords bliver til Google Ads, mens Google Marketing Platform kombinerer Double Click og Google Analytics 360. Udover det så har Google annonceret et nyt produkt som kaldes ”Display & Video 360” som kombinerer funktioner fra DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio og Audience Center. Udseendet vil ændre sig lidt i interfacet, som mange allerede har set, men kernefunktionerne vil ikke ændre sig.

Succes med Google Ads

En korrekt opsætning af kampagner, annoncegrupper, anvendelse af søgeord og annoncer med det korrekte budskab som er optimeret efter en høj kvalitetsscore og høj relevans vil give dig lavere klikpriser end de konkurrenter du kæmper med. Dette er en måde hvorpå du kan vinde over dine konkurrenter, og hvem vil ikke gerne det? Vi er klar til at hjælpe dig med Google Ads.

Hvornår kan jeg mærke effekten af Google Ads?

Med Google Ads vil du opnå hurtigere mærkbare resultater end ved søgemaskineoptimering, men dette er også betalt annoncering. Ofte vil man kunne mærke det med det samme eller indenfor en måned, men der er også en optimeringsperiode og der skal gå noget tid før man kan konkludere om det går den rette vej eller ej. Man bliver aldrig ”færdig” med Google Ads, da der altid er noget man kan optimere på, arbejde med eller gøre bedre.

Med tiden vil optimering kunne sørge for der opnåes højere ROAS/ROI, altså ”return on ad spend” eller ”return of investment”. Udover det kan det også skaffe højere volumen, og dermed skabe mere omsætning, flere leads, flere henvendelser, mere branding og meget mere. Google Ads er noget der virkelig kan vende en forretning, men kan også vækst en forretning og virksomhed helt vild.

Google ads

Er Google Ads dyrt?

Det er altid relativt, men Google Ads er jo en investering. Ofte skaber Google Ads overskud for de fleste der kører med Google Ads, hvis de selvfølgelig er opsat korrekt, optimeret korrekt og der arbejdes kontinuerligt med det. Dette er uanset om det er salg, omsætning, leads, henvendelser eller andet der er målet. Er det med omsætning og salg, så er det meget let at vurderer hvor vidt det er overskud eller ej. I forhold til leads og henvendelser, så opsættes der ofte en pris man er villig til at betale for en henvendelse eller et lead, dette optimeres der så i mod, så der opnåes de billigste og mest kvalificerede leads og henvendelser til den bedste pris.

Der er forskellige måder at arbejde på med Google Ads, afhængig om man ønsker at skabe overskud, vækst, omsætning, flere leads, flere henvendelser osv. For man optimerer på forskellige måder når man arbejder efter at skabe salg, omsætning og overskud, kontra henvendelser, leads eller vækst. Uanset hvad målet er, så optimeres og arbejdes der ofte på forskellige måder.

Hvad er Google Ads?

Det er blot det gamle Google AdWords, og jeg er uden tvivl den specialist der kan hjælpe dig med at opnå succes. Jeg har stor erfaring med både store og små virksomheder, uanset om det gælder B2C eller B2B. Jeg har arbejdet med spent på alt fra 3.000 kr. i måned til 1.500.000 kr. i måned, og arbejdet med virksomheder som har omsat for over 12 millioner om måned. Man arbejder på helt forskellige måder når det kommer til forskellen på store og små virksomheder, men også om det er B2C eller B2B. Men det er ikke kun størrelsen eller om det er B2B eller B2C der betyder noget på måden man arbejder, det betyder også noget hvilken branche det er.

Men jeg har over 5 års erfaring med Google Ads, og har derfor arbejdet med virksomheder i de fleste brancher. Jeg er også en specialist, der altid er klar til at svare hurtigt, da jeg ved hvor meget det betyder at ting kan klares med det samme. Flere af de kunder jeg har arbejdet med, har Google Ads stået for helt op til 70% af omsætningen nogle gange. Det betyder derfor utrolig meget at det kører hele tiden, da mine kunder kan miste meget omsætning på kort tid ellers. Derfor har jeg valgt at være til rådighed, når du som min kunde har brug for det.

Google Ads Priser

Hvad er prisen for Google Ads? Ja, det er meget relativt, det kommer an på hvad man er villig til at investere i budget til annoncering. Så det kommer an på hvad ens markedsførings budget er, jo højere det er jo mere data kommer der og jo mere er der også at optimere på. Dette betyder også at der på sigt, at et større budget giver større muligheder for den bedste optimering. Dette betyder ikke at et lille budget ikke kan skabe stor omsætning og succes, har med flere kunder der har et mindre budget sørget for at de har fået pengene over 20 gange igen. Det betyder at bruges der 3.000 kr. skaber 60.000 i omsætning. Skal det være dig der opnår succes med Google Ads?

Ønsker du at få mest ud af din Google Ads? Så er jeg klar til at hjælpe dig med succesfuld opsætning, kontinuerligt optimering, justering og ændringer, som er med til skabe det bedste mulige setup for dig og din virksomhed.

Google Ads
Vurder

Luk menu