Rebranding af Google AdWords
Det betyder ikke rigtig noget for dig, da alt egentlig fortsætter ved det samme. Dette er blot en rebranding af Google AdWords, og Google vil også introducere nye løsninger, der skal forenkle deres annonceringsydelser. Google AdWords bliver til Google Ads, mens Google Marketing Platform kombinerer Double Click og Google Analytics 360. Udover det har Google annonceret et nyt produkt kaldet ”Display & Video 360,” som kombinerer funktioner fra DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio og Audience Center. Udseendet vil ændre sig lidt i interfacet, som mange allerede har set, men kernefunktionerne vil ikke ændre sig.
Konverteringer
En korrekt opsætning af kampagner, annoncegrupper, anvendelse af søgeord og annoncer med det korrekte budskab, som er optimeret efter en høj kvalitetsscore og høj relevans, vil give dig lavere klikpriser end de konkurrenter, du kæmper med. Dette er en måde, hvorpå du kan vinde over dine konkurrenter, og hvem vil ikke gerne det? Jeg er klar til at hjælpe dig med Google Ads.
ROI
Med Google Ads vil du opnå hurtigere mærkbare resultater end ved søgemaskineoptimering, men dette er også betalt annoncering. Ofte vil man kunne mærke det med det samme eller inden for en måned, men der er også en optimeringsperiode, og der skal gå noget tid, før man kan konkludere, om det går den rette vej eller ej. Man bliver aldrig ”færdig” med Google Ads, da der altid er noget, man kan optimere på, arbejde med eller gøre bedre. Med tiden vil optimering kunne sørge for, at der opnås højere ROAS/ROI, altså ”return on ad spend” eller ”return on investment”. Udover det kan det også skaffe højere volumen og dermed skabe mere omsætning, flere leads, flere henvendelser, mere branding og meget mere. Google Ads er noget, der virkelig kan vende en forretning, men kan også vækste en forretning og virksomhed helt vildt.
Det er altid relativt, men Google Ads er jo en investering. Ofte skaber Google Ads overskud for de fleste, der kører med Google Ads, hvis de selvfølgelig er opsat korrekt, optimeret korrekt, og der arbejdes kontinuerligt med det. Dette er uanset, om det er salg, omsætning, leads, henvendelser eller andet, der er målet. Er det med omsætning og salg, så er det meget let at vurdere, hvorvidt det er overskud eller ej. I forhold til leads og henvendelser, så opsættes der ofte en pris, man er villig til at betale for en henvendelse eller et lead. Dette optimeres der så imod, så der opnås de billigste og mest kvalificerede leads og henvendelser til den bedste pris.
Der er forskellige måder at arbejde på med Google Ads, afhængig af om man ønsker at skabe overskud, vækst, omsætning, flere leads, flere henvendelser osv. Man optimerer på forskellige måder, når man arbejder efter at skabe salg, omsætning og overskud kontra henvendelser, leads eller vækst. Uanset hvad målet er, så optimeres og arbejdes der ofte på forskellige måder.
Mere Trafik
Det er blot det gamle Google AdWords, og jeg er uden tvivl den specialist, der kan hjælpe dig med at opnå succes. Jeg har stor erfaring med både store og små virksomheder, uanset om det gælder B2C eller B2B. Jeg har arbejdet med spend på alt fra 3.000 kr. i måneden til 1.500.000 kr. i måneden, og arbejdet med virksomheder, som har omsat for over 12 millioner om måneden. Man arbejder på helt forskellige måder, når det kommer til forskellen på store og små virksomheder, men også om det er B2C eller B2B. Men det er ikke kun størrelsen eller om det er B2B eller B2C, der betyder noget for måden, man arbejder, det betyder også noget, hvilken branche det er.
Jeg har over 5 års erfaring med Google Ads og har derfor arbejdet med virksomheder i de fleste brancher. Jeg er også en specialist, der altid er klar til at svare hurtigt, da jeg ved, hvor meget det betyder, at ting kan klares med det samme. Flere af de kunder, jeg har arbejdet med, har Google Ads stået for helt op til 70% af omsætningen nogle gange. Det betyder derfor utrolig meget, at det kører hele tiden, da mine kunder kan miste meget omsætning på kort tid ellers. Derfor har jeg valgt at være til rådighed, når du som min kunde har brug for det.
Succesrate
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om, hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen, og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt. En analyse, der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation. Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark, du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt. Jeg finder altid noget, som der kan arbejdes med!