Google Ads

Med Google Ads vil du opnå hurtigere mærkbare resultater end ved søgemaskineoptimering, men dette er også betalt annoncering.

Hvad er prisen for Google Ads? Ja, det er meget relativt, det kommer an på hvad man er villig til at investere i budget til annoncering. Så det kommer an på hvad ens markedsførings budget er, jo højere det er jo mere data kommer der og jo mere er der også at optimere på.

Google Search

Google Search Tekstannoncer, er annoncer som kommer frem når der bliver søgt på Google. Er du ikke tilstede, så kan du ikke blive valgt, derfor skal have tekstannoncer på Google.

Det er altid muligt at skræddersy budskabet til hvad der bliver søgt efter, fordi der målrettes de søgninger man selv vælger. Det er derfor Google Search Tekstannoncer er så effektive.

Google Display

Google Display, som er banner annoncer på hjemmesider er noget hvor du målretter en specifik målgruppe, hvor de nu er på nettet og de hjemmesider de besøger.

En anden mulighed er også remarketing, som er målretning mod tidligere besøgende på din hjemmeside. Dette er et fantastisk redskab til at skabe awareness og branding, samt forblive “top of mind” når dine kommende kunder skal tage en beslutning om hvem de skal bruge eller når de skal købe noget online.

Google Shopping

Google shopping er en mulighed webshops har, og er uden tvivl en af de største muligheder for at skabe mere omsætning på Google.

Hvis du allerede bruger Google shopping, så er et utal af muligheder for at optimere det så du får endnu mere omsætning for hver krone du bruger på annoncering.

YouTube Annoncering

Youtube annoncering er en rigtig god mulighed for at skabe awareness og branding, samt sørge for du forbliver “top of mind” hos dine nuværende, såvel som nye kunder.

På dette medie annoncerer du med en video, og her er der mulighed for forskellige længder, samt forskellige opsætninger afhængig af hvad dit mål er.

Søgemaskineoptimering | (SEO)

SEO går også under navnet søgemaskineoptimering, på engelsk search engine optimization. SEO er måden søgemaskiner ser din side på, hvordan personerne der besøger din side, opfatter den på.

Du vil blive meget klogere på hvad alt dette er, og hvad der betyder noget, når du vil have en god placering på Google. Det er ikke kun én side der skal optimeres, men samtlige sider på din hjemmeside.

Søgeordsanalyse

Søgeordsanalyser er en analyse af hvilke søgeord der er vigtige for dig, hvilke du skal fokusere på, hvilke søgøeord dine kunder bruger på Google.

Uden en Søgeordsanalyse er dine SEO tekster rent gætværk, og det er derfor også svært at optimere givne sider mod specifikke søgninger som dine kunder bruger. Der skal laves en analyse, for at du kan vide hvad du skal arbejde med, samt hvad der skal køres annoncering på, på Google.

On-Page Optimering

On-Page Optimering kan være utrolig mange ting, nogle af tingene det omhandler er f.eks. at arbejde med metabeskrivelser, titler, fjerne døde links (links der ikke linker til aktivt indhold), SEO tekster, arbejde med den interne linkstruktur og meget mere.

En af hovedårsagerne til der skal bruges tid på On-Site optimeringer, er at det kan hjælpe dig med at få bedre placeringer på Google. De fleste kæmper hele tiden for at kommer længere op på Google, og blive fundet på side 1.

Kurser & Undervisning

Har du brug for en der er skarp på Google, som kommer og underviser jer, udarbejder et kursus, giver jer skræddersyet sparring eller rådgivning?

Så er jeg klar til at løfte opgaven! Jeg har undervist i Digital Markedsføring i over 3 år, og har undervist 1 til 1, en hel afdeling og helt op til 70 personer tidligere.

Rådgivning & Sparring

Jeg har arbejdet med digital marketing i over 6 år, og har derfor hjulpet og arbejdet med utrolig mange virksomheder.

Jeg har over tiden lært en masse om forskellige brancher, og det giver mig muligheden for at forstå din forretning godt og hjælper jer på den bedst mulige måde.

Få hjælp af en specialist

En troværdig samarbejdspartner der altid er 100% ærlig