Skift Attribution i Google Ads

Ønsker du et bedre grundlag for optimering i Google Ads? Så skal du vælge “Position Based” i stedet for “Last Click”, og er det muligt, så skal du vælge “Data Driven”.

Og hvorfor skal du så vælge position based  i stedet for last click? Det skal du fordi:

Google Ads optimer nu på en anden måde, da den data den nu får er forskellig fra hvad den tidligere har haft, og jeg vil sige du skal lade den køre i 14-30 dage, før du laver nogle drastiske ændringer. For du skal lige give den nye “ændring” en mulighed for at give data, og dermed lade Google Ads optimere på en anden måde end tidligere.
For var det før last click, så optimerede du kun mod de søgeord og søgninger som lavede en konvertering, men der er stor værdi i at optimere mod de søgeord og søgninger som også påbegynder / starter en rejse for en kunde til at købe hos dig.
Få lavet en gratis analyse af dit potentiale på Google Ads, som jeg gennemgår med dig ganske gratis og uforpligtende – klik her for anmode om analysen.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.

En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.
Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.

Med Venlig HilsenCasper Hessellund

Klik så på værktøjer og indstillingerVælg konverteringerKlik på dit mål/konverteringsmålKlik redigerKlik så på tilskrivningsmodel hvis du har den på dansk, ellers attribution modelNyd mere data nu!

Scroll to Top