E-Commerce

E-Commerce er den engelske betegnelse for dét, vi danskere kender som ”E-handel”. Det er begge begreber, der dækker over køb af produkter, varer og ydelser, som foregår på nettet. De seneste år har E-handlen været stigende, og danskerne indtager en 2. plads af lande i Europa, når det kommer til befolkninger, som primært benytter sig af at handle på nettet

Fandt du dette nyttigt?

Ønsker du at øge antallet af salg og besøgende på din hjemmeside? Så er det noget jeg kan hjælpe dig med – Adwords-Specialist.dk, Casper Hessellund

E-Commerceer en samlebetegnelse for de handelsaktiviteter, som foregår online. Det dækkerover køb af både tjenester, ydelser, services og produkter, som købes pånettet.
E-handel gørdet effektivt og fleksibelt at sælge varer via webshops, da virksomheder kan nåud til langt flere kunder, end der er mulighed for hos de fysiske butikker.
Derudover erdet attraktivt for kunderne at handle på nettet, da priserne i gennemsnit erlavere sammenholdt med priserne i de fysiske butikker. Virksomheder sparer påudgifterne, når de sælger deres varer på nettet, hvilket gør det billigere forkunderne at handle online.
Det er ikkekun på grund af den høje grad af fleksibilitet samt de lave priser, atE-Commerce har været stigende de seneste år (og forventes at tiltage i vækst dekommende år). Det er nemt og bekvemmeligt at handle på nettet, og kunder kanspare betydningsfuld tid, når indkøbene klares online.

Dette aspekt er med til at skabe stor konkurrence på det online marked, hvor virksomhederne ved, at parametre såsom nemhed, fleksibilitet og enkelthed har stor betydning hos kundegrupperne.
I takt medat E-handel bliver mere og mere udbredt og almindelig, kommer der løbende flerebetegnelser til for den online handelsplatform. Nethandel, E-Commerce ogE-handel er alle betegnelser for køb, der foretages på nettet.
Onlinehandel er både til fordel for kunderne og virksomhederne. For kunderne har detbetydning, at de kan handle billigere, mere effektivt og spare tid, når deshopper online. Og for virksomhederne har det betydning, at de kan spareudgifter, og at der ikke behøves stor kapital for at bygge en webshop op.
På nettetkan du hurtigt og effektivt komme i kontakt med potentielle kunder og udvikledin forretning. Det stiller dog krav til dig som virksomhedsejer, at du sætterdig ind i dine kundegruppers behov og adfærd, så du sikrer dig, at dinmarkedsføring giver størst værdi for din forretning.

Fordelen vedE-handel er blandt andet, at du får mulighed for via analyseredskaber at opnåviden om dine kundegrupper købsadfærd.
Du kan blandt andet få kendskab til, hvor lang tid dine kunder befinder sig på din hjemmeside, og du kan få indblik i, hvordan kunderejsen fungerer for din målgruppe. Disse data er essentielle for dig, når det kommer til at være iblandt de webshops, som kunderne ønsker at handle hos.
Vil du tilbage til ordbogen skal du blot klikke her.
Vil du gerne have en gratis og uforpligtende analyse af dine muligheder på Google, så skal du klikke her. Vil du i stedet i kontakt med mig, eller have en opringning fra mig skal du bare klikke her.

Få de nyeste tips, tricks & guides i din indbakke løbende.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.
En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.

Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.
Med Venlig HilsenCasper Hessellund

Scroll to Top