Undersidelinks & Sitelinks

Når du arbejder med undersidelinks i Google Ads, har du mulighed for at tilføje links til dine undersider på dit website. Dette er fordel i forhold til at skabe synlighed omkring din virksomhed overfor kunderne, og det er en effektiv strategi, når det kommer til at skille dig ud fra dine konkurrenter på Google.

Fandt du dette nyttigt?

Ønsker du at få mere ud af din Google Ads? Så er det noget jeg kan hjælpe dig med – Adwords-Specialist.dk, Casper Hessellund

Undersidelinks er en feature på Google Ads, som du frit kan benytte dig af. Én af måderne til at opnå synlighed og skabe øget trafik på din hjemmeside er ved at lave undersidelinks (eller ”Sitelinks” som det også betegnes).
Du kan laveflere links til din hjemmesides undersider på én annonce, og dette er med tilat få din online markedsføring til at fylde mere. På dén måde kan du få dine annoncertil at skille sig ud visuelt fra dine mange konkurrenter på nettet.
Der findes forskellige typer af udvidelser, hvoraf links til undersider er iblandt de mest populære. Links til undersider kan gøre kunderejsen på din hjemmeside mere effektiv og nemmere for dine kunder.
Derudover harlinks, der sender dine kunder videre til produkter eller kontaktoplysninger, positiveffekt, når det kommer til konvertering.

Det har stor betydning for succesen med din hjemmeside, at du generer trafik til både landing page og de forskellige undersider. De fleste Google Ads annoncer linker direkte til din hjemmesides primærside. Når du har sitelinks, kan du skabe trafik på flere undersider, hvilket kan højne dine chancer for salg, da det typisk er her, dine produkter eller kontaktoplysninger findes.
Alle, der har annoncer gennem Google Ads, kan komme til at få glæde af effekterne af undersidelinks.
Du bør arbejdemed disse links af flere grunde:
Du har storfrihed til selv at udvælge og udforme dine links. Sørg for at gøre dem så brugbaresom muligt for din målgruppe. Har du en virksomhed med serviceydelser, kan detvære mest ideelt at linke videre til en underside, hvor kunden finderoplysninger om virksomhedens nummer eller adresse.

Har du enwebshop, kan det være mest effekt at linke kunde direkte til virksomhedensprodukter.
Det er ikke kun for at højne konverteringsrate eller klikraten, at du bør lave links til dine undersider på dine annoncer. Det er også for din fremtidige markedsføring, at det er en god idé.
Du kan bruge redskabet i Google Ads til at få information om, hvilke undersider dine kunder har klikket på, og du kan få indsigt i, hvilke undersider der er blevet vist i tilknytning til dine annoncer.
Denne viden kanbruge, når du i fremtiden vil skabe de mest effektfulde annonceringer pånettet, hvor du giver dine kunder mest værdi. Det har stor betydning forkonvertering, at du udarbejder kampagner på nettet, som matcher dine kundersbehov, interesse og adfærd.

Des bedre du ertil at designe annoncer, som matcher din kundegruppes adfærd, des større ersandsynligheden for, at du kan tiltrække flere kunder i samme målgruppe ifremtiden.
Når du bruger linkstil undersider, får det dine annoncer til at tage sig mere professionelt ud.Dette aspekt har også betydning, når kunderne på få sekunder vælger websites,efter de har lavet en søgning på nettet.
Des skarpere ogdes mere professionel din annonce tager sig ud, des bedre står din hjemmeside ikonkurrencen med de mange andre websites, som sælger samme eller lignendeprodukter som din virksomhed.
Google tillader dig at lave 2-6 links til undersider á gangen, og der vil automatisk ske skift imellem disse oprettede links. Læs mere om alle former udvidelser der er, lige her.

Vil du tilbage til ordbogen skal du blot klikke her.
Vil du gerne have en gratis og uforpligtende analyse af dine muligheder på Google, så skal du klikke her. Vil du i stedet i kontakt med mig, eller have en opringning fra mig skal du bare klikke her.
Få de nyeste tips, tricks & guides i din indbakke løbende.
Har du spørgsmål, eller vil du gerne have mere information om hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, udfyld formularen og så vil jeg ringe jer op hurtigst muligt.
En analyse der belyser dit potentiale, og beskriver hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og er din mulighed for at få et sæt nye øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.
Jeg finder altid noget som kan der kan arbejdes med!
Din booking er nu afsendt, du hører fra mig hurtigst muligt.
Med Venlig HilsenCasper Hessellund

Scroll to Top