Få succes online med vores digitale løsninger
Effektiv Online Markedsføring
Online markedsføring er ikke let, og det kan være svært at få det til at fungere, hvis man ikke har styr på det. Jeg selv har oplevet, at det kan være dyrt at starte noget, man ikke har kontrol over. En udvikler skal udvikle, en sælger skal sælge, og en specialist i markedsføring skal lave markedsføring. Man kan ikke være god til alt, og efter min mening skal man betale for det, man ikke kan finde ud af. Jeg er specialisten, der kan hjælpe dig med online markedsføring og sørge for, at du tjener penge på det. Udfyld formularen her, og en gratis 360 graders analyse vil blive sendt til dig.
Få de seneste tips, tricks og vejledninger direkte i din indbakke løbende.
Hvad er Effektiv Online Markedsføring?
Effektiv online markedsføring er datadrevet og optimeret baseret på data. Den mest effektive måde at arbejde med markedsføring på er ofte data, da det fortæller, hvad der virker, og hvad der ikke gør. Baseret på data er det en sikker måde at optimere fra. Hvis vi tager udgangspunkt i Google Adwords, kan du gå ind under noget, der hedder søgetermer. Her kan du se, hvad der faktisk fik din annonce til at blive vist, selvom dit søgeord måske var noget andet. Google kan se, om det er et ord, der minder meget om det søgeterm, du har indtastet. Derefter kan du se, om det har resulteret i et salg, en konvertering eller noget andet. Og baseret på disse data kan du tilføje dem og arbejde videre med de søgeord, der sælger, eller fjerne de søgeord, der ikke sælger.
Det samme kan gøres på annonceniveau. Her kan du se, hvilke annoncer der klarer sig bedst, og hvilke der klarer sig dårligst. Her kan du også gennemgå dataene for at se, om det er annonce 1, 2, 3 osv., der genererer flest salg, klik eller noget helt andet. Der er altid forskellige mål på ens hjemmeside, og et salg er ikke altid i fokus. Hvis du ikke sælger produkter, er forespørgsler f.eks. det vigtigste. Online markedsføring og digital markedsføring er mere eller mindre det samme. Der er mange former for online markedsføring, herunder Google Adwords, Facebook, Instagram, Affiliate Marketing, Søgemaskineoptimering (SEO), Email Marketing og mere. Du vil aldrig mestre dem alle, og jeg har derfor valgt at dykke ned i Google Adwords og blive specialist på dette område.
Min Erfaring med Google Adwords
Min erfaring er, at Google Adwords er en af de bedre kendte former for online markedsføring. Har du en webshop og sælger produkter, eller sælger du nogen form for service og har brug for forespørgsler? Så vil jeg helt klart anbefale dig at teste Google Adwords, men sørg for, at det bliver gjort ordentligt. Der er mange måder at bruge dine penge hurtigt og få ingenting ud af din annoncering på Google Adwords. Hvis du vil prøve det selv, anbefaler jeg, at du sætter dig ind i det først. Hvis det virker uoverskueligt, kan jeg hjælpe dig med at få et godt investeringsafkast fra online markedsføring på Adwords. Du kan også læse mere på min hjemmeside, hvor der er en masse information, du kan bruge til at komme i gang. Hvad er den bedste online markedsføring? Ja, det er utroligt svært at sige. Der er utallige muligheder for at lave markedsføring online, og flere af dem kan give gode resultater. Som du nok allerede ved, er der muligheder på Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat, Email marketing og mange andre. Som tidligere nævnt kan du ikke mestre alt på én gang. Der er ofte en specialist i hvert felt i et marketingbureau, og hvis der er specialister i hver gren af de ovennævnte former for markedsføring. Den bedste online markedsføring er den form for markedsføring, der virker for dig og din virksomhed. Det kræver selvfølgelig, at man tester flere forskellige former for markedsføring. Det er altid en investering, og en investering kommer ikke altid tilbage. Ikke alle investeringer går godt, men så lærer man og står meget stærkere bagefter. Hvis du skal starte med at markedsføre online, så sørg for at finde nogle specialister, der kan hjælpe dig. Du er velkommen til at opføre dig kristent overfor dem, der skal bruge dine penge på markedsføring. Derfor, sæt dig lidt ind i det og stil nogle spørgsmål. Sørg for at få lavet en forventningsafstemning, sætte nogle mål for samarbejdet og en strategi eller plan.
Hvordan Skal en Strategi Udformes?
Skal vi tage en snak om, hvad jeg kan tilbyde dig? Så skal du bare udfylde formularen øverst. Hvis du har spørgsmål eller vil have mere information om, hvordan jeg kan hjælpe dig eller din virksomhed, så udfyld formularen, og jeg ringer dig op hurtigst muligt. En analyse, der belyser dit potentiale og beskriver, hvordan du kan opnå fremgang i din forretning. Det er gratis og uforpligtende, og det er din mulighed for at få et nyt sæt øjne på din situation.
Jeg kommer til dig uanset hvor i Danmark du er, så vi kan snakke om dine muligheder på Google, markedsføringsstrategi og digital markedsføring generelt.