Velkommen til vores Blog om Digital Markedsføring

Her på vores blog deler vi indsigt, tips og strategier om digital markedsføring. Uanset om du er nybegynder eller erfaren marketingmedarbejder, finder du værdifuld information, der kan hjælpe dig med at forbedre din online tilstedeværelse. Vi dækker emner som SEO, sociale medier, e-mail marketing, content marketing og meget mere. Følg med og hold dig opdateret med de nyeste tendenser og bedste praksis inden for digital markedsføring.

Blog Posts

Keyword

Keyword er den engelske betegnelse for det, vi på dansk kender som ”søgeord” eller ”nøgleord”. Keyword har stor betydning, når...

Konverteringsoptimering

Online konverteringsoptimering (også kaldet ”konverteringsrate optimering”) er et centralt og betydningsfuldt element indenfor online markedsføring. Det handler om at skabe...

CPC & Cost Per Click

CPC er en forkortelse for Cost Per Click. Det er en budstrategi, som man bruger i forbindelse med forskellige former...

Opkaldsudvidelse

Opkaldsudvidelser giver dig mulighed for at vise dit telefonnummer, når dine Google Ads annoncer bliver vist i Googles søgeresultater. Dermed...

Konverteringsrate

En konverteringsrate beskriver forholdet mellem, hvor mange der besøger din hjemmeside, og hvor mange der laver en konvertering på din...

Split Test

Øg effekten af din markedsføring ved at foretage en split test af de forskellige tiltag for at finde ud af...

CPM & Cost Per Tusind

CPM er en forkortelse for Cost Per Mille, og på dansk betyder det ”pris pr. tusind”. Det er en budstrategi...

Prisudvidelser

Når du annoncerer på nettet, gælder det om både at tiltrække kundernes opmærksomhed, og det handler om at skille dig...

PPC & Pay Per Click

Indenfor marketing anvendes PPC ”Pay Per Click” som en afregningsmodel, der kan hjælpe med at holde dig orienteret om effekten...
Scroll to Top